finyz
tetiba pg2 buta ni aku nk jd kiah propa kejap.
alkisahnye psl ni nabil ni lah.
td tgk melodi, gosip panas sal mamat ni skang.
apelagas, cite dia comolot tu lah.

aku ni nk kata caye xcaye tu susah la.
tp klu ikot kan statement nabil tuh,
ala2 nk kaberline la plak kan.

wallahualam.
tp ape aku nk ckp kt nabil.
klu btol la dia buat bda2 cmtu,
hentikan lah.
ktorg kt luar ni dh naik menyampah ye.

dulu masa ko ngn irma,
ko penah wat pangai gak.
pastu ko mintak maap.
ni ko buat lg pangai.
makin trok plak tu.
bape kali ko nk mintak maap lg neh?

aku pn dh ilang minat kt ko skang ni.
hrp peminat ko yg len leh b'tahan lah.
tp klu ko tros kan pangai bangang ni.
cm ko nk bunuh karier ko lah.
tp ade aku kisah?

hohhh, tahap emo aku menebal plak pg ni.
td dok belek2 blog org.
t'baca plak komen sorg neh :
(komen siap berpuisi okeh,
ni mmg spesel tuk si capang)

Wahai Ahmad Nabil Bin Ahmad…
Cuba Ku Tahan Dari Berkata2,
Telah Lama Ku Tak Bersuara,
Hanya Sekadar Pemerhati Sahaja,
Membaca Berita Gosip Artis Malaysia…
Namun Hancur Luluh Hatiku,
Kiranya Kau Tak Seperti Dulu,
Kerana Perempuan Semurah Itu,
Sanggup Kau Runtuhkan Benteng Imanmu…
Pernah Kau Disanjung Rakyat Jelata,
Kau Diangkat Sebagai Raja,
Masyarakat Meminta Kau Tidak Alpa,
Ku Kira Semuanya Sia2 Belaka…
Baliklah Nabil Ke Pangkal Sana,
Jangan Kau Hanyut Jalan Ke Neraka,
Pilihlah Wanita Kerana Agama,
Meruntun Jiwaku, Melayu Mudah Lupa…

by : TakkanMelayuHilangDiDunia


jgn la lupe daratan sgt ye.
mmg lah manusia xlari dr kesilapan.
tp klu ko asek wat silap je apejad?
igt lah tuhan tu sket kot ye pon.
harap nabil insap la pasni.
insyaAllah.

p/s : org berak tgh jalan, mane nk ngaku kan kan. 
Labels: edit post
Reactions: 
3 Responses
  1. Anonymous Says:

    Betol tuh... Malop asen sunggoh... Huhh..


  2. an-nidxam Says:

    die hard fan nabil ke? hehe

    x payah lah taksub dgn artis malaysia ni.. sokong karya diorg jek dah laa..


  3. finyz Says:

    eh aku bkn fan dia pn.
    suke nengok cite je la.
    xde la nk taksub malop2 cmni.

    tp geram bila dgr cite psl mamat ni.
    rasa nk dushhhh!!! je kt paler dia.


Post a Comment

Our Wonderful Journey

Daisypath Anniversary tickers

Our lil' lovely doter

Lilypie First Birthday tickers

Only 2 of us

Lilypie Breastfeeding tickers
finyz's props. Powered by Blogger.