finyz
mlm ni nk gerak blk kg,
kg kelate yg dh 1/2 taun xblk.
ni kira cm blk raye lah.
since raya taun ni kt kl je,
sbb insyaAllah akan t'beranak sblm raye.

so cuti stat esok smp senin.
harap sempat lah bersopping di sana nnt.
b'deret wishlist tuk sopping.
tp tatau la larat ke tak mak ni nk b'jln.

pape pon, doakan p'jlnan kami,
selamat pergi & pulang.
jmpa lg next week.

daaaadadididudidadadi~
0 comments | edit post
Reactions: 
finyz
skang ni dh ramai sgt kwn2 aku tuka hp.
depa skang pakai iPhone 4.
masyuk betoi lah kan.

aku telan air liur je la tgk depa tukaq iphone.
tingin tu mmg tingin,
tp hp aku la ni elok lg,
so cm rugi la aku nk tukaq kan.

aku tadak iPhone,
tp aku ada ni hah, myPhone.
ehehehehhee.


tp hp incek ajid dh bleh baling ke laut aku rasa.
asek2 hang je.
klu tepon ckp lama, tetiba ja putuih.
hishh, sabaq ja lah.
sian incek ajid.

dia pn cm berangan nk tuka iPhone tu.
tp dok pk byk bda len bleh beli,
so lupa kan ja lah niat tuh. :p

tp kang, org kata dlm bln 6 ni.
akan kuaq iPhone 5 plak.
dgr ceta, lg kecik, lg murah.
biaq betoi.

ni la buat aku brangan nk beli ni.
huahuahuahua.



tolong!!!
wpon berangan tak kena bayaq,
tp klu asek berangan ja,
pehtu mengidam nk beli apecer.
tidakkkkk!!! aku tamao~


Labels: 0 comments | edit post
Reactions: 

Our Wonderful Journey

Daisypath Anniversary tickers

Our lil' lovely doter

Lilypie First Birthday tickers

Only 2 of us

Lilypie Breastfeeding tickers
finyz's props. Powered by Blogger.