finyz
td lps aku mkn nasik,
keadaan aku makin stabil.
mood pn dh epi gumbira.
lalu melepet sambil tgk tv b'sama pamili.

incek ajid xmkn nasik plak mlm ni.
dia mcm tuh,
xmcm aku yg kebulur nasik setiap ari.

tgk lepak2 tgk tv tuh.
bleh plak dia tny;

"ayg, nk burger tak?"

uiksss, tetiba je ofer burger ni.
wpon aku dh mkn nasik,
tp aku rasa masih ade space dlm prot aku utk burger.

"burger? hmm. bleh gak.
tp ayg nk yg kedai dpn tu.
yg tpt len xnk."

lalu ktorg pn kuar lah beli burger.
siap naek kete okeh.
padahal kedai burger tu,
sekangkang kera je dr umah.
xpon kangkang kera tu lg beso aku rasa.

xpe la, kot mls nk jln sgt kn.
smp kedai burger.
incek ajid order 4 bijik.
1 utk aku, 1 utk dia,
1 lg utk mak & abg ja.
ayong kata nk share je ngn abg ja td.
so ok lah.

pastu cm lmbt plak nk tggu burger tu.
aku tny dia kot2 nk beli air ke hape.
baek ati yg amats,
dia ajak g 7E beli slurpee.
whoaaa, bes gile okeh.

smp 7E beli la slurpe biru tuh.
pastu cm tingin nk mkn sekerem.
aku amek lah dua.
utk aku 1, tuk dia 1.
pastu mkn sambil menuju ke kedai burger.

elok je smp,
sekerem pn abeh.
byr duir burger,
pastu tros blk.

apalagas, smp umah je.
aku terkam burger mcm org xmkn 1 ari.
gile kan, padahal aku dh mkn nasik td okeh.
incek ajid len la, dia xmkn ape lg.
tp dia rilek bin kewl je.
ahahahhaa.

lps dh penoh & kenyangkn perot.
melepet lah lg smb tgk tv.
nmpk incek ajid men sms.
hohh, ni mesti sms ngn kekasih gelap dia tu,
si Tuah.

pastu aku buat2 tny,

"abg jd ke kuar ngn tuah?"

"jd kot. tggu Tuah dtg umah."

ooOOooo, nk kuar ngn Tuah upenye.
kena tinggal lah aku ni kang.
uwaaaa, xsuke btol lah kena tinggal.

tp aku bkn jenis queen kontrol okeh.
so aku redha je dia kuar ngn membe dia.
lgpon bkn aku xkenal mamat tu.
kenal sgttttt dh.

patot la rasuah aku mcm2,
burger la, slurpee la, eskerem la.
rupanya aku nk kena tinggal.
padan muka aku kn kn.
wekkkk~

dlm 10.30 td Tuah smp,

"abg, nk ikotttttt."

haaa, saspen la tu aku nk folo.

incek ajid jwb;

"jom lah."

pas2 aku senyum,
dia pn senyum
alaa, takde manenye aku nk ikot.
bek aku dok umah tulis blog.
lg bagus. :p

sblm kuar siap la ciom tgn bagai,
mcm la nk g mane pn.

so smp saat aku tulih cite ni,
incek ajid lom blk lg.
jam dh pukul 12.15am ni.
cm nk kena tggu dia jgk.
sbb aku xbiasa tdo sorg.
wakakakakaka.

poyo okeh!
2 Responses
  1. none Says:

    memang poyo... tp aku suke =)


  2. finyz Says:

    waaahaa.
    sgt siut kwn aku sorg ni.

    tggu ko kawen lah.
    nnt ko tau la bes nye jd poyo.


Post a Comment

Our Wonderful Journey

Daisypath Anniversary tickers

Our lil' lovely doter

Lilypie First Birthday tickers

Only 2 of us

Lilypie Breastfeeding tickers
finyz's props. Powered by Blogger.