finyz
Bismillahirahmanirrahim.

sempena 1st entry aku kt blog ni.
aku nk kasik intro sket lah psl diri aku & my soulmate.
(agak poyo aku rasa tp aku nk tules gak)

nape title blog ni sebegitu?
tuk mengannouncekn dgn tak sengajanya,
yg aku sudah pn berpunya aka berkahwin.
siapa lagik klu bukan dgn incek ajid si jantung ati ku.


(sila abaikan tgn & jari yg xbape nk cumel tuh)

so arini genap usia perkahwinan kami 6bln 1minggu 3hari.
wahh, gaya nk ckp mcm dh 6taun kn kn.

aku penah dgr org yg dh kawen ckp;

"klu tau kawen ni camni(bes), dah lama dah aku kawen"

aku mmg tak nafikan lah kata² org tuh.
sbb aku pn rasa kebesan nye.
byk bda la yg bes nye,
bkn bda² bes tu je yg bes.
bda bes yg len pn bes² jgk.
ahahahahaa.
(xpe, biar aku je yg paham)


so far, aku rasa lps aku kawen ni.
idop aku semakin tenang & epi gileerr kentang.
lagi² dpt laki sengal cm incek ajid ni.
aku mmg xleh tahan klu dia menyengal.
rasa cm nk pijak je perot dia.

tp ape pn,
aku bersyukur la dpt suami yg baek, penyayang, b'budi bahasa dll.
(byk sgt lah aku nk listkn)

so harapan aku.
semoga ikatan ini akan kekal hingga hujung nyawa.
insyaAllah. aminnnnn.
1 Response

Post a Comment

Our Wonderful Journey

Daisypath Anniversary tickers

Our lil' lovely doter

Lilypie First Birthday tickers

Only 2 of us

Lilypie Breastfeeding tickers
finyz's props. Powered by Blogger.