finyz
penah dgr aku sebut BDN.
or mebi aku xsebut.
tp aku taip lah.
dlm ni takde narrator kn.

BDN tu hape?
bunyik mcm shortform badan je kan kan.

tetttttttttttttt.
salah okeh!

BDN ni ialah porum yg baling bes kt abad ini.
wahhh, paling bes kau!
tu bg aku la, bg org len mane aku tau.

aku reg porum ni,
since 2006 lagi.
dah hampir 4 taun aku idop dgn BDN.

ekceli byk pahit manis,
ups & downs aku lalui.
ramai kwn2 yg aku kenal.
secara maya, mahupun secara real.

ekceli aku tatau la ape yg bes sgt.
aku pn xde la ektip sgt.
taim2 aku rasa nk masuk,
aku masuk lah.

tp kiranya klu aku bukak tenet,
fesbuk & BDN lah bda wajib aku bukak.
cam addicted je rasanya.

BDN tu tpt aku release tensen,
tpt aku luah pasaan,
juge tpt aku merapu & merambu.
tp bg aku budak2 dia bes lah.
(kembang klu dorg tau aku puji ni)

tp aritu adelah 1 kejadian yg tak di ingini.
tp aku pn mls nk igt2 bda tu.
sangat saket ati okeh.
tp bkn dgn porum tu.
tp ngn sorg user ni,
yg telah m'buat onar.
1/2 taun kami m'harap.

arghhh!
dah la mls nk ungkit.
nnt aku tacing.

so klu rasa nk try test join porum ni,
sila kan lah,
preee je beb.
sila layari : BDN

semoga berjumpa di sana di sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~
0 Responses

Post a Comment

Our Wonderful Journey

Daisypath Anniversary tickers

Our lil' lovely doter

Lilypie First Birthday tickers

Only 2 of us

Lilypie Breastfeeding tickers
finyz's props. Powered by Blogger.