finyz
Aritu incek ajid ajak kuar deting,

Ni time ade kt ipoh wiken aritu.
Pk nye pk tatau nk p deting ktne.
So incek ajid ajak kuar mkn,
Kami kuar lah berdua je lah,
Since ayong pn tade kt umah,
Mak plak g qiamulail kt mesjid.


Aku tny dia nk mkn mane,
Dia ckp ‘sikret’, nk mkn tpt special sket.
Cehh, sejak bila pndai sikret2 ni.
Mengada okeh.

*bergambo poyo sblm kuar umah ;)



Dlm kete aku tny2 byk2 kali lg,
Dgn hrpn dia akan busan,
bitau je nk mkn kt mane.
Ahahahaha.


Tp tektik aku xmenjadi.
Dia sengeh gelak2 kn aku je.
Saba je la kn.

So xlama lps 1 trafic light tu,
Incek ajid belok kiri,
Aku tgk nama tpt tu,
‘royal perak golf club’.
Lorr, bia benar mamat ni.
Tebiat nk men golf ke mlm2 ni.
tau la dh lama gile dia xmen golf.
aku rasa pas kawen ni,
xde dh dia g men golf.
sian incek ajid.


Dh masuk kwsn tu aku tny la dia.
Benar ke nk lepak cni.
Dia senyum then ckp;

“tak lah, abg nk pusing je masuk cni”

Ahahahhaaa. Siot kan.


Aku hampir2 nk caye dh time tu.
Tp tgk dia masuk parking plak.
Ngokngek btol lah.


So mlm tu agak romantik lah.
wpon tade lilin m'bakar diri,
lgpon tpt tu terang benderang kowt.
aku pn xbajet nk mkn tpt tu.

*sgt epi mlm itew

Mknan pn not bad.

*ni aku punyee. 'chiken chop pekebende tah'

*ni incek ajid nye lak


*kusyuk benar dgn banana milk shake dia.

*mkn sambil layan golf kt tb




To incek ajid,
Thank you dear.
U sgt sweet bila wat lil² seprais cmtu.

I suke okeh.
* i lebiuu syg~
1 Response
  1. masz Says:

    waaaa..so sweet..best..best...


Post a Comment

Our Wonderful Journey

Daisypath Anniversary tickers

Our lil' lovely doter

Lilypie First Birthday tickers

Only 2 of us

Lilypie Breastfeeding tickers
finyz's props. Powered by Blogger.