finyz
last 2 days dpt berita,
on of my fren pregnen.
tahniah chuya!!!
nnt baby kt sebaya la kan kan.

ekceli taun ni sgt ramai kwn2 yg pegnen.
mmg musim 'buah' menjadi agaknye.
syukur alhamdulillah.
kt opis ni saje ade 4 5 org yg pegnen.
ade yg dh nk terberanak,
ade yg dh masuk 2nd trimester.
sgt meriah rasanya.
hihihiihihihihi.

yg staff laki pn,
ade 2 3 org yg bini tgh pegnen.
tahniah tuk korg jgk lah,
wpon bkn korg yg bersalin.

ape2 pn syukur Alhamdulillah.
sume ni rezeki Allah.
kt pakat2 la jaga leklok ye kengkwn.

yg mane2 lom ade rezeki tu,
bertabah lah, jgn putus harapan.
Allah sntiasa mendengar doa hambanya.

aku skang ni dh masuk 12 minggu.
means dh nk abeh 1st trimester.
harap2 my 2nd trimester nnt,
keadaan makin stabil la kn.
pening2, loya2 tu p la men jauh2.
xsenang aku nk keje kt opis ni.

perot aku dh naik sbnrnya,
tp aku rasa sbb lemak ni bkn baby,
ahahahahahaa.

k la, nnt rajin aku samb cite lg.
bai~
Labels: , edit post
1 Response
  1. chuy4 Says:

    ingat opis aku je...
    kami ada 4 org pompuan...
    3 mengandung...
    wahahahhahaha
    sian la bos...
    eh lupe bos pun pompuan...

    thanx pinis.. ko pun da nak masuk 2nd..
    jaga leklok...
    heheheh muahhhh


Post a Comment

Our Wonderful Journey

Daisypath Anniversary tickers

Our lil' lovely doter

Lilypie First Birthday tickers

Only 2 of us

Lilypie Breastfeeding tickers
finyz's props. Powered by Blogger.