finyz
aku ni lom masuk 3 siries lg.
tp skang ni dh byk plak,
rambut putih ateh kepala ni.

rasanya nnt masuk 4 siries,
mesti dh putih kepala aku ni kan.
tp apedehal, pki tudung.
org bkn tau pn klu aku xbitau.
incek ajid je la yg tau pon.

org ckp, klu de uban,
jgn cabot nnt dia lg byk tumbuh.
ye ke eh?

tp xkisah la,
aku sgt geram ngn uban2 tu.
so aku suh je incek ajid cabot.
klu makin byk nnt,
mesti dia dh xlarat nk cabot kan.
hihihihi.

xpe la beruban pn,
etlis mengingatkan aku psl mati kn.
yela org slalu ckp bila beruban tu,
cm dh tua, so tua tu lg dkt nk mati.
eh tp org muda xberuban pn mati hape.
nguuuuu~

p/s : aku mmg de prob rambut ekceli. tah bila nk wat treatment nye. huhuuhuhuhu.

Labels: , edit post
2 Responses
  1. baru je nak tny..kat mana nak komen, pastu baru la nampak..hahaha...

    kak janna pon dah jumpe selai uban kat rambut,huhuhuh...terus cik abam cabut.


  2. kekelip Says:

    bersabala wahai nenekss~ =P


Post a Comment

Our Wonderful Journey

Daisypath Anniversary tickers

Our lil' lovely doter

Lilypie First Birthday tickers

Only 2 of us

Lilypie Breastfeeding tickers
finyz's props. Powered by Blogger.